Nyheder
2022-05-20
INFO: DM 2022 Double

2022-05-20
DBHU Challenge Tour 2022 2023

2022-04-30
STATISTIK: DM 2004-2022

2022-04-30
STATISTIK: NM 2004-2022

2022-04-28
NM Holdfinalen 2022

2022-04-02
DBHU Challenge Touren 2021/22 (8)

2022-03-22
DBHU KALENDEREN

2022-03-22
STATISTIK: DM 2004-2022

2022-03-22
FACTS: DM 2022 Elite

2022-03-22
FACTS: DM 2022 V35

2022-03-20
EM-KVALIFIKATIONEN 2022 (slutstilling)

2022-03-20
DBHU Grand Slam 2022 (1 ud af 4) (VM-kvalifikationen 2023)

2022-03-05
DBHU Challenge Tour 21/22 (7) FORÅRS CHALLENGE 2022

2022-02-17
DBHU KALENDEREN

2022-02-05
DBHU Challenge Touren 2021/22 (6)

2022-02-03
STATISTIK: DM 2004-2022

2022-02-03
STATISTIK: NM 2004-2022

2022-01-15
FACTS: DM 2022 U18

2022-01-08
DBHU Holdfinalen 2022 (vinderfoto)

2022-01-08
DBHU Holdfinalen 2022 (statistik)

2022-01-08
STATISTIK: DM 2004-2022

2022-01-08
DBHU Challenge Touren 2021/22 (5)

2022-01-03
DBHU KALENDEREN

2022-01-03
DBHU Challenge Touren 2021/22 (4)

2022-01-03
INFO: Vendsyssel Masters 2022

2021-12-11
DBHU Challenge Touren 2021/22 (4)

2021-11-27
DBHU Challenge Touren 2021/22 (3)

NM 2021: Guldvinderne

2021-10-11


NM 2021 Holdfinalen
Guldvinderne





Team Axelsen Bordhockey Koncept



(Fra venstre:)

  • Nour Dalal
  • Mathias Jacobsen
  • Bjarne Axelsen 
  • Anette Engel (reserve)

Team Axelsen Bordhockey Koncept stillede op med Nour Dalal, Mathias Jacobsen og Bjarne Axelsen.
De to førstnævnte spillede hver 4 kampe i NM 2021 Holdfinalen.
Bjarne Axelsen spillede kun tre kampe.
Til gengæld var Bjarne Axelsen eneste ubesejrede spiller i finalen.
Anette Engel var reserve på holdet.
På forhånd var taktikken, at Anette Engel kun skulle bringes i spil, hvis det var absolut nødvendigt.

Modstanderne - TABK U25 - gjorde det godt og fik på et tidspunkt reduceret til 3-4 i holdkampen, men tættere på kom holdet ikke.

Team Axelsen Bordhockey Koncept Elite vandt NM 2021 Holdfinalen med sammenlagt 8-3.












Få nyhederne som RSS feed. Læs mere her


Copyright © 2022 Fremad Eagles Bordhockey Brønderslev - (Læs her/read this)